LOUDR

Luide beelden voor stille ruimtes. Voor een nieuw type geluidsdichte behandel- en vergaderpod gingen we aan de slag om een dynamische foto- en videocampagne te creëren met internationale uitstraling. 

Say it LOUDR

Meditech, wereldleider in robots voor apotheken, daagde WIT uit een sterke foto- en videoreeks met internationale allure te creëren voor hun revolutionaire pods. Hun nieuwe merk LOUDR moest zowel de medische als zakelijke sector aantrekken.

Internationaal beeldverhaal

Voor LOUDR gingen we met team WIT enthousiast over tot actie om een sterk internationaal beeldverhaal neer te zetten. Terwijl Say Hey een opvallende naam en krachtige huisstijl ontwikkelde, zorgden wij voor visuele content die dat verhaal versterkt: fotografie en video’s die LOUDR stijlvol en eigentijds in beeld brengen. 

Silent spaces

Met hun klanten als inspiratie, slaagt LOUDR erin een unieke oplossing op de markt te brengen. Dat was ook het basisdoel van het nieuwe merk: de geluiddempende werkpods zijn dankzij speciale aanpassingen ideaal voor beperkte medische ingrepen, maar ook om ongestoord kantoorwerk te verrichten. Zo werken bedrijven en zorginstellingen effectiever en efficiënter.

LOUDR on the move

Naast de fotografie creëerden we een reeks impactvolle campagnevideo's die het internationale verhaal van LOUDR in krachtige beelden vertaalden. Daarnaast bouwden we ook een duidelijke en informatieve how-to-video op die de praktische kant van de pods belicht. Elke video werd zorgvuldig gemonteerd om de juiste sfeer te vangen en zo het merk op een authentieke manier te presenteren aan een internationaal publiek.